piątek, 12 sierpnia 2011

w starym kinie

A oto moje czarno-białe pudełko na czarno-biały film na kasecie :) oczywiście na wyzwanie kolorystyczne w szufladzie.
podziwiam Audrey Hepburn tak więc ona była inspiracją :D
jak zawsze na ostatnią chwilę ale to u mnie norma...






tak więc, moje media:
`pudełko na kasetę video
`czarny brystol
`tasiemka z pasmanterii (prezent od Mamy jak zaczynałam robić dziwne rzeczy, nie miałam jej do czego wykorzystać a teraz się przydała jak ulał :))
`papierowe kwiatuszki
`listeczki dziurkaczowe
`zdjęcie Audrey znalezione przez Wujka Google :D

no i na koniec, żeby nie było, że nie czarno-białe zdjęcie z kolorowymi guziczkami :)


buziaki :*
Dobrej nocki :)

7 komentarzy:

ALEXLS pisze...

Oryginalny pomysl na udowodnienie prawdy;)

Ciekawy pomysl na opakowanie i piekne wykonanie. Zycze powodzenia w wyzwaniu!

Majka - Karolina Majewska pisze...

Świetne pudełeczko! :)

Montażownia.pl pisze...

Fantastyczna praca :)

pyt.ka pisze...

bardzo pomysłowe!!:)
dziękuję za udział w moim CANDY. pozdrawiam.:)

Asia-majstruje pisze...

Ahh, 'antyczna' kaseta VHS! I to tak pięknie oprawiona :)

Dziękuję za udział w moim candy i życzę powodzenia!

Agnieszka Korman pisze...

Świetna praca! :)

Barbara H pisze...

Fajne pustelni.