sobota, 9 lipca 2011

z czasów niebytu :)

najpierw candy u  Nebri <-tutaj kryje się link do zabawy :P



A teraz o mnie...
Gdzie byłam, kiedy mnie nie było... Siedem tygodni praktyk na rehabilitacji w szpitalu. Sprawa kapitalna wiele się nauczyłam przez ten czas ale zmęczenie nie powiem, w stopniu może nie najwyższym, ale dość wysokim. Ogólnie zadowolona jestem :)
No i prace, wykonywane zazwyczaj na ostatnią chwilę i na szybko.

1. Imieninowa





Kartka długa ok.35cm szerokości :) 
papiery z kolekcji pink polka dot /drukowane/ 


2. Na zakończenie szkoły z podziękowaniami dla nauczyciela typu parawan.





 Wykorzystane materiały: Różyczki satynowe, papier z kolekcji: pink polka dot, blue green floral paper /drukowane/, kolorowe kropki zakupione za grosze w osiedlowym Kauflandzie :D , użyłam także tuszy HEYDA fioletowego i granatowego.

Polecam stronę http://www.pixelscrapper.com/ gdyby nie ona krucho byłoby z papierami do scrapu :) mają ciekawe wzory w dużej rozdzielczości do zciągnięcia :)

1 komentarz:

Kate pisze...

ciekawy pomysł z tymi kartkami :)

pozdrawiam :)